sobota, 2 sierpnia 2014

DWA LATA ROZPIERDOLU.

halo, halo

Rzecz w tym, że temu jakże cudownego blogowi wybiły dwa lata i nie mogłam - jak to miało miejsce rok temu - przegapić tego... dnia, święta. cokolwiek. Nie wiem właściwie, czym się tak podniecam, ale jakimś cudem pisałam tą historię dwa lata i przynajmniej wiem, że chcę ją skończyć.
Chciałam dodać dzisiaj rozdział, jako taką niespodziankę, ale chcąc nie chcąc, owy rozdział nie miał ochoty się skończyć. Mniejsza z tym, rozdział się pisze i postanowiłam ostatecznie dokończyć tą historię. Radość? Coś? Ktoś? Ktokolwiek?

Dlatego w ramach zastępstwa, buszując po internetach znalazłam coś, co wydało mi się niezłym pomysłem. Wiecie, nie dość, że wypełnić "30 Days Guns N' Roses Challange", jako jednorazowy jebacz, ale i wdrożyć to w wesoły świat Gunsowych fan-ficków. I ponownie, co Wy ta to?
Pytania - zajebiste, swoją drogą - dobrodusznie przetłumaczone przez moją osobę znajdują się poniżej, tak samo odpowiedzi na nie.
I założenie jest takie: każdy twórca wyżej wspomnianych, wesołych Gunsowych fan-ficków na nie odpowiada i dzieli się ze światem swoją miłością do tego cudownego bandu. 

Założenie wyjdzie? Tego nie wiem, ale z dziwną przyjemnością chciałabym przeczytać odpowiedzi innych, tak. Dla odmiany tych nudnych awardsów, czy czego tam. :)

~*~

"30 Days questions Guns N' Roses Challange"
  1. Pierwszy utwór Guns N' Roses, jaki usłyszałaś.
  2. Kiedy zostałaś/eś fanką/em Guns N' Roses?
  3. Ulubiony utwór Guns N' Roses.
  4. Ulubiony utwór z "Appetite For Destriction".
  5. Ulubiony utwór z "Use Your Illision I".
  6. Na ilu koncertach Guns N' Roses byłaś/eś?
  7. Ulubiony występ na żywo/koncert Guns N' Roses.
  8. Utwór Guns N' Roses, z którym najbardziej się utożsamiasz.
  9. Ile utworów Guns N' Roses posiadasz?
  10. Coś, za czym tęsknisz, jeśli chodzi o Guns N' Roses.
  11. Ulubiony tekst(utworu) Guns N' Roses.
  12. Ulubiony teledysk Guns N' Roses.
  13.  ~tu powtarza się pytanie siódme~
  14. Jak poznałaś/eś Guns N' Roses?
  15. Ulubiony Tumblr poświecony Guns N' Roses.
  16. Ulubione zdjęcie Guns N' Roses.
  17. Utwór Guns N' Roses, do którego, według Ciebie powinien powstać teledysk.
  18. Kogo chciałabyś/chciałbyś usłyszeć w duecie z Guns N' Roses?
  19. Utwór Guns N' Roses, który chciałabyś/chciałbyś usłyszeć na żywo.
  20. Ulubiony cytat.*
  21. Coś związanego z Guns N' Roses, czym się ekscytujesz(?).
  22. Ulubiony cover utworu Guns N' Roses.
  23. Pięć rzeczy, za które "kochasz" Guns N' Roses.
  24. Co wolisz: blogi, vlogi czy tweety o Guns N' Roses?
  25.  Ulubiony blog/vlog/tweet(er) o Guns N' Roses.
  26. Masz jakieś "gadżety" związane z Guns N' Roses? 
  27. Utwór Guns N' Roses, który nigdy Ci się nie znudzi/nie znudzi.
  28. Jak Guns N' Roses wpłynęli na Twoje życie?
  29. Ulubiony utwór Slasha.
  30. Jeśli miałabyś/miałbyś okazję coś powiedzieć do Guns N' Roses, co by to było?
*

W takim razie odpowiedzi:
  1.  Pierwszym był "November Rain", oczywiście, a żeby było ciekawiej- znalazłam go na bestach, tak.
  2. "Fanką" zaczęłam się nazywać w krótki czas po wysłuchaniu powyższego utworku. Czyli pewnie jeszcze w 2011 roku.
  3. "Wake up late, honey put on your clothes, take your credit card to the liquor store. That's one for you and two for me by tonight..." BOSZE, TAK!
  4. Jak wyżej. :)
  5. "Double talkin' jive, get the money motherfucker 'cause I got no more patience." Tak, po co po postu podać tytuł, jak można sobie pośpiewać...
  6. Na ilu byłam? Na wszystkich oczywiście. Od początku ich działalności, do teraz. Tak, w końcu jesteśmy w świecie fikcji, więc. Więc. BO MOGĘ.
  7. Oczywiście w Ritzu, 1988 roku. A dlaczego? Po pierwsze: dalej oryginalny skład, a po drugie: tylko ten udało mi się ściągnąć z internetów na moją maszynkę do mięsa, zwaną czasem komputerem.
  8. Out ta get me / Bad Obsession. Teksty mówią sam za siebie.
  9.  Płyt: liczba "trzy" w kolekcji, oraz 60 utworów spiraconych na maszynkę do mięsa, tak.
  10. Jedyną chyba rzeczą, za jaka tęskni "fan" jest oryginalny skład. Więc właśnie.
  11.  AGAIN: Out ta get me / Bad Obsession. Teksty mówią sam za siebie.
  12.  Teledysk... Niestety nie ma w czym wybierać. Dlatego Don't Cry.
  13. ~Patrzałki na pytanie siódme.
  14. Na "besty.pl", bosze, to takie żałosne...
  15.  Nie przeglądam... tychże stron oraz sama takiej nie posiadam. Ta, to był przypadek, wyjątek, cokolwiek, tak.
  16. Oto zdjęcie. Kiedyś był też wzorowany na nim wieeeelki jak cholera szkic, ale wziął i umarł śmiercią nienaturalną- podarłam gnoja.
  17. Kurwa mać, wyobrażacie sobie, co by to było, gdyby do Rocket Queen powstał teledysk? Jimie Słodki i Wszyscy Święci! :o
  18. Po dłuższym namyśle... Może z Joan Jett? Ciekawe, jak głos Axla brzmiałby w duecie z laską, naprawdę.
  19. Kurwa, wszystkie! Cały repertuar na żywo, tak, wybór jednej byłby zgubny dla psychiki.
  20. "Daj mi tę kamerę! Wsadzę ci ją tak głęboko w dupę, że będziesz mógł sfilmować swoją tchawicę!" ~ Slash. XDD
  21. Ni chuja nie rozumiem tego pytania, ale. Zesrałabym się, gdyby oryginalny skład zmartwychwstał.
  22. Wyobraźcie sobie, że siedziałam i szukałam dobrego coveru. I stwierdzam, że to serio sztuka wykonać ich utwór na przynajmniej podobnym poziomie. Ale TEN pan... cóż. Sami przyznajcie.
  23. Za co ja kocham tych pojebów... Może:
  • wszechobecny rozpierdol- w stylu bycia, muzyce, występów na żywo, nawet w ćpaniu, itd.;
  • brak pokory- to, co wyżej. I tak, to zaleta;
  • oryginalność(?)- przynajmniej moim zdaniem;
  • wytrwałość- jakkolwiek to brzmi; w dążeniu do spełnienia marzeń i ćpaniu, bo jeszcze żyją;
  • przekaz- i ponownie teksty mówią same za siebie. 
24.   Blogi, oczywiście, ale jeśli istnieją vlogi o Pistoletach i Kwiatkach, to ja chętnie obejrzę, tak, tak!
25.    Ulubiony blog, to MÓJ BLOG, TAK! Skromność powala, wiem, proszę o brawa .-.
26.   Posiadam trzy płyty. Jak napisałam gdzieś wyżej. W dodatku jedną koszulkę, i dwie książki. I liczne spaczenia umysłowe po próbach wzorowania się na tych panach. :)
27.   AGAIN AGAIN: Nightrain, Double Talkin' Jive, Bad Obssesion, Out Ta Get Me... Tak.
28.   Jak wpłynęli... z przypierdem i przytupem! Zaczynając od nich, wkręciłam się w muzykę, że tak ogólnie powiem- "z tamtych lat", co z kolei spowodowało rozpierdol w całym moim życiu, zmiana o 180 stopni, niemalże. Inaczej spojrzałam na wiele spraw, nauczyłam się nie ukrywać z tym co myślę, nauczyłam się walczyć o swoje i cała reszta tych głębokich bzdur. Ale co najważniejsze: poznałam prawdziwą muzykę, założyłam bloga, i poznałam genialnych ludzi. Odnalazłam liczne pasje i w pewnym sensie... jakie było pytanie? .-.
29.   Bad Rain, bo Pan Facet z teledysku tak kurewsko przypomina mi Izzeusza. :o
30.   "Tępe chuje, zdejmijcie sylikonowe cycki swoich żoneczek z twarzy, przejrzyjcie na oczy i wróćcie do starego składu! Tyle pojebanego ludu tego pragnie!... tak, a jak już to zrobicie, mam nadzieję, to przyjdę skruszona na koncert z kwiatami i Danielsem, i Wam po prostu podziękuję. Za wszystko, co widnieje powyżej. Za zajebistość z Was bijącą i krainę heroiną płynącą, której miałam zaszczyt być częścią."

*

Takim oto głębokim, jak gardło Sashy Grey, akcentem kończymy i przekazujemy kolejne informacje: LUDU! Kopiujemy te pytania, odpowiadamy na nie na swych blogach i informujemy o tym czekoladkę. Nie ma żadnych "nominacji", kto ma odpowiedzieć, żeby nie było tej chorej presji. Nie wymagam też odpowiadania na wszystkie 30 pytań, bo mi to osobiście zajęło ponad godzinę, a że nie mam życia i zajęcia, to z chęcią odpowiedziałam. :)
Co jeszcze. Tak, można wybiórczo, czemu nie.
Przekaz miał być taki: tworzymy te popierdolone historie Z POWODU. A to wyżej, to argumenty.

Do kiedyś tam, fuckers, i z Morrisonem. :-*

~*~

PS. Tłumaczenie jest chujowe, bo POLSKA TRUDNA JĘZYK JEST .-.

5 komentarzy:

  1. Masz zamiar stworzyć kolejne opowiadanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze wątpię, ale jeśli wpadnę na pomysł, który mi samej urwie dupę, to czemu nie. :)
      Teraz chcę się skupić bardziej na skończeniu tych obecnych, co i tak będzie graniczyło z cudem, tak.

      Usuń
  2. 14 pytanie należy mnie
    A oto najbardziej żałosna i niespodziewana odpowiedź: Poznałam ich dzięki grze na ps Guitar Hero 3.
    W tej wersji była postać Slasha i kiedy się pojawił można było zagrać Welcome to the jungle.
    Mi się ten utwór spodobał więc wpisałam w Google posłuchałam więcej i coś mnie w nich uderzyło.
    Nie wiem co, może teksty, rytmiczność, przekaz, indywidualność.
    I tak oto słucham gunsów już ponad 2 i pół roku (:
    Pozdrawiam i czekam na kolejne rozdziały
    Anonim który odważył się nareszcie napisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! :)
    Wreszcie mogę zaprosić na 25 rozdział na ill-still-be-thinkin-of-you.blogspot.com
    Wiem, że zawaliłam, bo miałam u Ciebie nadrobić i zrobię to w najbliższym czasie. Obiecuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpisałam u siebie na Twój komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń